5 טעויות נפוצות בקידום באינסטגרם

הטעויות שיש להימנע מהם בפרסום באינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

5 הטעויות שיש להימנע מהם בפרסום באינסטגרם

1) אל תשתמש בתמונות באיכות נמוכה

הטעות הנפוצה ביותר שאנו רואים באינסטגרם היא כאשר חשבונות מפרסמים תמונות באיכות נמוכה. תמונות באיכות נמוכה גורמות לחשבונך להראות חובבני ולא מקצועי, והוא אינו מייצג את המותג שלך בצורה נכונה. השתמש בתמונות באיכות גבוהה (לרוב הטלפונים החכמים יש מצלמה מספיק טובה שתוכל להשתמש בהם לתוכן מדיה חברתית) והשקיע זמן, מאמץ וכסף ביצירת תוכן ייחודי.

2) אל תשכח מה- hashtags תיוגים

Hashtags יכולות להיות דרך פנטסטית להשיג חשיפה ולהגדיל את קהל העוקבים אם אתה לא משתמש בתגיות, אינך נותן לעצמך סיכוי טוב להתגלות על ידי משתמשים וקהלים בעלי דעות דומות המחפשים ועוסקים בתוכן אודות הענף שלך. כשאתה משתמש ב- hashtags, וודא שהם רלוונטיים לתחום שלך וודא שהם לא מוצפים על ידי משתמשים לא רלוונטיים. ייתכן שיש תגיות hashtag קטנות שאינן פופלריות, עם זאת, הן ממוקדות ורלוונטיות במיוחד, כך שללידים שאתה מקבל יש יותר פוטנציאל להמרה.

3) תשתמש בחשבון ציבורי ולא פרטי

אם אתה רוצה שאנשים ילחצו על כפתור העוקב בחשבון שלך, הם צריכים להיות מסוגלים לראות את התוכן שלך! העוקבים רוצים להיות מסוגלים לשפוט האם הם עשויים ליהנות מהתוכן שאתה מפרסם לפני שהם לוחצים על כפתור העוקב. בנוסף, משתמשים נוטים להתרחק מחשבונות פרטיים מכיוון שהם לא יתקבלו מייד והזמן שיידרש לאישור עשוי להשתנות מדקות לשעות ואף ימים. לפרופילים פרטיים יש השפעה שלילית על עוקבים חדשים פוטנציאליים מכיוון שמשתמשים באינסטגרם מאבדים את ההתרגשות כאשר הם נוחתים על חשבון פרטי.

4) אל תשאיר את הביו שלך ריק

הביו של האינסטגרם שלך הוא הרשום הראשוני של העמוד שלך כאשר אנשים מגיעים אליו לראשונה לכן הוא צריך מובן ומוסבר בצורה הברורה ביותר.הביו של אינסטגרם היא גם המקום היחיד בו אתה יכול לכלול את כתובת אתר שלך שניתנת ללחיצה לאתר העסקי שלך או לפלטפורמה אחרת, אז וודא שאתה משתמש בכתובת האתר היעילה ביותר. אז מה צריך להיות בביו של האינסטגרם שלך? לכלול את שמך ו / או את שם החברה שלך, פרטי קשר רלוונטיים (דוא"ל רצוי), אתר האינטרנט / חנות / כרטיס ביקור דיגיטלי. אם אתה מיקום פיזי, כלול את הכתובת שלך כך שאנשים יוכלו למצוא אותך במצב לא מקוון.

5) פרסום בשעות לא נכונות

כדי להישאר רלוונטי , בין אם אתה מותג או משפיען רשת , עליך לפרסם תוכן רגיל. על ידי פרסום בלוח זמנים עקבי, אתה תישאר רלוונטי ופעיל בקרב הקהילה, והדבר משפיע לטובה על כל מי שנתקל בחשבונך. הימנע מפרסום באופן לא סדיר והקפיד על לוח זמנים קבוע, פרסם בזמני שיא כאשר אתה מקבל הכי הרבה תנועה בתוכן שלך.
מאמרים ומדריכים נוספים