איך להשתמש בהמלצות לקידום העסק

לקוחות ממליצים חשובים לעסק שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

איך לקדם את העסק שלכם בעזרת המלצות מלקוחות

כשאתה מנהל קמפיין שיווקי כלשהו, ​​אתה עושה זאת כדי להגביר את המודעות והמוניטין של המותג ומכאן למשוך לידים חדשים להניע המרות. המלצות של לקוחות הן אחת מהשיטות השיווקיות המשפיעות ביותר בהן תוכלו להשתמש כדי להשיג יעדים אלה. לפי כמה מחקרים 88% מהצרכנים סומכים על ביקורות מקוונות כדי לקבוע את איכות העסק. כדי להגדיל את ההמרות באתר שלך, עליך להשיג המלצות מהלקוחות שלך. איך אוספים המלצות מלקוחות? אתה פשוט שואל אותם. אבל זה יעבוד רק אם המוצר או השירות שלך עומדים בציפיות הלקוחות.

מדוע המלצות של לקוחות כה חשובות?

כשמדובר בכל העסקים (גדולים כקטנים), הצלחת העסק תלויה רבות מפה לאוזן. המלצות הן צורות ביטוי פורמליות התומכות במושג זה. הם כלים חזקים ביותר בכל מה שקשור לחיזוק המיתוג שלך. המלצות מחזקות את אמינות העסק שלך וכפי שאתה יודע, אנשים לא יעשו איתך עסקים אם הם לא בוטחים בך. אתה לא צריך לקחת את זה כמובן מאליו שלקוחות יאמינו במוצרים שלך רק בגלל שאתה עושה או שאתה אומר להם. למרות ההבטחות הרבות שלך, ללקוחות יש ספקות רבים לגבי המוצרים והשירותים שלך .המלצות מעניקות הוכחה חברתית. הם אמינות כיוון שזה לא כמו שנציג מכירות שמשלמים לו לומר דברים טובים על המותג שלך, לקוחות ממליצים דברים טובים על המותג שלך מכיוון שהם חוו אותו בפועל. בדרך כלל, קונים פוטנציאליים אפילו לא צריכים להכיר את האדם שכותב את ההמלצה כדי לסמוך על דבריהם.
אם אתה רוצה להוסיף שכבת אמינות לאתר שלך, עליך לבנות דף המלצות נקי ומסודר . המלצות בונות את ההוכחה החברתית המגדילה מכירות והמרות. הדרך המהירה והקלה ביותר לעשות זאת היא למצוא ביקורות קיימות מרחבי האינטרנט ולחבר אותן לדף אחד באתר שלך. תוכלו לבדוק רשתות חברתיות כמו פייסבוק ולינקדאין, וכן אתרים ספציפיים כמו מיקומי מפות, ספריות חיפוש ואתרי ביקורת נישה.
איך להשיג המלצות לעסק שלך ?

ביקורת בעמוד הפייסבוק שלכם
ביקורות בעמוד גוגל ביזנס
ביקורות באתרי ביקורות מוצרים מובילים בתחום שלכם
המלצות בלינקדאין

מאמרים ומדריכים נוספים