איך לשווק ולקדם את העסק שלך באירועים ובכנסים

כיצד תוכל לקדם את העסק שלך בעזרת שיווק באירועים וכנסים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מהו שיווק אירועים?

שיווק אירועים הוא קידום של מוצר, מותג או שירות באמצעות אינטראקציות פנים אל פנים. ישנן צורות רבות של שיווק אירועים, וכל אחת מהן יכולה להתייחס ליעדים הספציפיים של המשווק ושל החברה.

שיווק אירועים יכול להיות אירוח אירוע לבניית קשרים חזקים יותר עם לקוחות פוטנציאליים. זה גם יכול להיות להשתתף באירוע כמציג כדי ללמד לקוחות פוטנציאליים על המוצרים של החברה שלך. שיווק אירועים יכול אפילו לכלול אירועים דיגיטליים כמו שיעורים או קורסים מקוונים או סדנאות בפייסבוק בשידור חי.

מדוע חשוב לשווק את העסק שלך באירועים?

על פי מחקר חדש של אוניברסיטת ילל שנערך בקרב אלפי עסקים , מרבית המשווקים מאמינים כי שיווק אירועים הוא אפיק השיווק היחיד היעיל ביותר להשגת יעדים עסקיים.

ממצאים נוספים מהדוח כוללים:

  • בין 2017 ל -2018 עלה מספר החברות המארגנות 20 אירועים ומעלה בשנה ב- 17%.
  • מרבית מנהלי החברה תומכים באסטרטגיות האירועים של החברה שלהם, אך תמיכה זו מותנית ביכולתם של צוותי אירועים להוכיח את החזר ה- ROI.
  • העסקים המצליחים ביותר מוציאים 1.7X מתקציב השיווק הממוצע על אירועים חיים.

בשורה התחתונה: שיווק אירועים הוא אפיק שיווקי חיוני לעסקי B2B ו- B2C.

סוגי אירועים

1) ועידות

אירועים גדולים אלה מהווים חלק ניכר מענף האירועים. כנסים יכולים להיות B2B או B2C ולרוב יש לוח זמנים מלא, סדנאות לימודיות ומעשירות ומפגשי רשת יקרי ערך. הכנסים המצליחים ביותר הם אלה שיוצרים סביבה מקצועית עם אווירה חברתית אנרגטית

2) תערוכות

תערוכות נועדו להציג מוצרים ושירותים חדשים ממגוון מותגים קשורים באופן מקצועי. בדרך כלל סוגים אלה של אירועים הם בעלי נושא הקושר את הדוכנים זה לזה.

3) טקסים ואירועי השקה

טקסים ואירועי השקה טקסים ואירועי השקה משמשים למטרות מגוונות אך לאירועים פורמליים אלה יש דבר אחד במשותף: הם מספקים דרך אלגנטית להציג את המותג ,המוצר או השירות שלך.

4) יריד תעסוקה

המטרה של מרבית ירידי התעסוקה ואירועי הגיוס היא למצוא ולהבטיח כישרון לחברה שלהם במספר מחלקות. בדרך כלל נערך במכללות ובאוניברסיטאות, סוג אירוע זה פופולרי בקרב חברות סטארט-אפ או חברות המעוניינות למצוא מוחות טריים שיעזרו להרחיב את עסקיהן.

5) אירועים וירטואליים

אירועים וירטואליים הם אידיאליים לחברות שאולי אין להן את המשאבים לארח אירוע חי בהיקף מלא ולחברות שאינן יכולות להרשות לעצמן לנסוע לכנס בינלאומי. אירועים וירטואליים מאפשרים לאנשים מכל רחבי העולם להשתתף ובכך ליצור קהילה שלמה של אנשים שמסוגלים לקבל הרצאות וידע רחב בצורה פשוטה ונוחה.

5) פגישות פנים פנים ומפגשים עסקיים תקופתיים

ישיבות פנים פנימיות ומפגשים עסקיים תקופתיים הם אירועים המשמשים לדיון בקבוצה נבחרת של נושאים על מנת להעריך את ההתקדמות, להקל על תחילת הדרך לביצוע פרויקטים או לפתור בעיה מסוימת. הם נפוצים בחברות עם למעלה מ- 25 עובדים, אך עסקים קטנים יותר יכולים ליהנות גם מסוג אירועים זה.
מאמרים ומדריכים נוספים