5 סיבות למה העסק שלך חייב להשתמש בצ’אט בוט של פייסבוק

מדוע העסק שלך חייב את הצ'אט בוט של פייסבוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
על פי מחקר חדש של אוניברסיטת הרווארד שבחנה קרוב ל5000 עסקים קרוב ל 80 אחוז מהעסקים מתכננים להשתמש בבוטים בפייסבוק עד לשנת 2020. זוהי בהחלט תוצאה מפתיעה הצ’אט בוט של פייסבוק הוא בעל ערך רב לעסקים ומסוגל לבצע פעולות רבות ומשמעותיות בעסק שלכם החל משירות לקוחות,שיווק העסק,מציאת לקוחות חדשים ועוד.

מה זה הצ'אט בוט של פייסבוק ואיך אני יכול להשתמש בו בעסק שלי ?

צ’אטבוט זהו קיצור של בוט – קטע קוד המשתמש בבינה מלאכותית כדי לדמות שיחה של בן אנוש. הצ’אט בוט של פייסבוק מסוגל להבין שאלות ולהציע תשובות,לבצע משימות ועוד שלל פעולות שנרחיב בהמשך הכתבה.פייסבוק משכללים כל הזמן את הבוט שלהם ובתוך כמה שנים בודדות הוא יהפוך לכלי עוצמתי שכל עסק יהיה חייב לדעת להשתמש בו.
למה כדאי לנו להשתמש בצ'אט בוט של פייסבוק

1) שיפור השירות לקוחות של העסק

אם אתם לעסק שלכם יש לקוחות רבים שרוצים לדעת מידע על עסק ולשאול שאלות שחוזרות על עצמם כל פעם מחדש ואתם מרגישים שאתם מבזבזים את הזמן שלכם לענות אותם תשובות כל הזמן אז הגעתם למקום הנכון.ניתן להגדיר שהצ’אט בוט יענה על שאלות נפוצות החוזרות כל הזמן ויבנה תסריט שיחה עם הלקוחות שלכם ואף יפנה אותם לדפים חיצוניים ולאתר של העסק שלכם.

2) הגדל את המכירות של העסק שלך

צ’אט בוט שמאומן בצורה טובה,ידע לזהות לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלכם במיידי וידע לתת להם מענה מהיר שיגרום להם לרכוש את המוצר שלכם בקלות .

3) חסוך בזמן ובעובדים נוספים בעסק שלך

במקום לבזבז זמן יקר להסברים ללקוחות,לסגירת מכירה או בתשלום לעובדי שירות לקוחות שיעשו את העבודה הזו ,תוכלו לאמן את הצ’אט בוט שלכם שיעשה את העבודה הזו במקומכם בכל שעה ובכל זמן וכך תוכלו לחסוך הרבה כסף וזמן מיותר.

4)משפר את חווית המשתמש

מחקר חדש שבדק לקוחות שדיברו עם צ’אט בוט של עסקים בפייסבוק גילה שיותר מ75 אחוז מהם היו מרוצים מהשיחה עם הבוט למרות שאין הם מדברים עם בן אנוש.הם דיווחו שהם היו מרוצים בעיקר מהמהירות שבה קיבלו את השירות שלהם וזמן השהייה שלהם בעמוד העסקי גדלה בעשרות אחוזים.

5) פילוח קהל הלקוחות

בעזרת הצ’אט בוט ניתן לפלח ולהבין את קהל הלקוחות שלכם בעזרת שאלות שאתם יכולים לשאול אותם , כמו גיל,מיקום , מין וכו’.את המידע הזה פייסבוק שומר וניתן אח”כ להשתמש בו בפרסום מודעות ממומנות עם קהל לקוחות ממוקד יותר.
מאמרים ומדריכים נוספים