איך להשיג לקוחות נוספים לעסק שלך

רעיונות למשיכת לקוחות חדשים לעסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

השיגו לקוחות חדשים לעסק שלכם

כבעל עסק קטן אתה תמיד מחפש לקוחות חדשים – זה שם המשחק, אחרי הכל!
גם אם בניתם בסיס לקוחות נאמן, לקוחות חדשים הם המפתח להיקף להצלחה של העסק שלכם לטווח הארוך.
עליכם לוודא שהעסק שלכם תמיד רלוונטי ומזמין לקוחות חדשים. הנהירה של לקוחות שונים עוזרת לכם לשמור על שירות לקוחות בצורה מעולה ועל העסק והמוצרים שלכם חדשניים. אנשים חדשים שומרים אותך במשחק והם מביאים מקורות הכנסה חדשים לעסק.

אם ההכנסות של העסק שלכם בזמן האחרון יורדות או נשארות במקום, הגיע הזמן שתגיעו עם כמה דרכים חדשות ויצירתיות לשווק את העסק שלכם ללקוחות חדשים. אבל לפני שנתחיל להסביר איך בדיוק אתה יכול לעשות את זה.

דברים שחייבים לעשות בשביל להשיג לקוחות חדשים

  • זהה איזה סוג של אנשים אתה מחפש למשוך
  • הבן את תהליך הקנייה האידיאלי של הלקוח שלך
  • הגדר יעדים רבעוניים ושנתיים למספר הלקוחות החדשים שאתה זקוק להם
  • ראה כמה משאבים (תקציב, זמן וכו ‘) אתה יכול להקצות להבאת לקוחות חדשים

השתמש ברשתות חברתיות ככלי למשיכת לקוחות חדשים

5 טיפים יצירתיים כדי למשוך לקוחות חדשים במהירות

1) השתמש בהמלצות

אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים היא להשוויץ בקיימים שלך . אם אתה יודע שסיפקת ללקוח חוויה חיובית במיוחד, בקש ממנו המלצה. המלצות אלה אינן חייבות להיות מורחבות . פשוט לספק הוכחה שהשירות והמוצר שלכם אמין ושאתם יכולים לעמוד בהבטחותיכם וללת לקוח את התמורה המיטיבית לכסף שלו.

2) קבלו הפניות מלקוחות קיימים

אחת הטכניקות הקלות ביותר למציאת לקוחות פוטנציאליים חדשים היא להשתמש במאגר הלקוחות הקיים שלכם. שוחח עם הלקוחות שלך ובדוק אם הם מכירים מישהו שיכול ליהנות מהשירותים או מהמומחיות שלך. זכור שהשגת לקוח מפה לאוזן היא שיטה מאוד עוצמתית , ועל ידי כך שלקוח קיים יפנה אותך ללקוח פוטנציאלי, אתה יכול להגדיל מאוד את הסבירות שתשיג לקוח חדש.

3) בנה אתר אינטרנט

כיום כל עסק שמכבד את עצמו ומבין את השוק נמצא ברשת,תדאגו שגם העסק שלכם יהיה ברשת תקימו אתר שבו ללקוחות שלכם יהיה את האפשרות לדעת מי אתם,מה המוצר או השירות שאותו אתם מוכרים.תמונות של העסק ,לקוחות הממליצים עליכם.תדאגו שבאתר העסקי שלכם יהיה ללקוחות ברור כיצד למצוא אתכם וליצור אתכם קשר.

4) האזינו ללקוחות שלכם

האזנה וביקורת מפי הלקוחות הקיימים שלך יכולה לתת לך תובנה של מה שאתה עושה נכון בעסק שלך. הם יכולים לספר לך מהן נקודות החוזק שלך, ולאפשר לך להדגיש את נקודות החוזק הללו בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים. בנוסף, על ידי קיום דיאלוג מתמיד עם הלקוחות שלך, אתה יכול לתקן בעיות לפני שהם התפתחו לבעיות גדולות יותר שעלולות לגרום לאובדן לקוח מוערך.

5) תדאג שהתוכן שלך יהיה מעודכן

עדכון עקבי של אתר האינטרנט שלך וחשבונות המדיה החברתית עם תוכן חדש היא דרך נהדרת להישאר רלוונטי ולהראות שאתה עוסק באופן פעיל בתחום שלך. מצא מאמרים, אינפוגרפיקה או מחקרים הקשורים לעסק שלך ופרסם קישורים בחשבונות המדיה החברתית שלך. בנוסף, אתה יכול לכתוב בלוג שבועי כדי שמציג את מאמרים מקצועיים בתחום שלך.

מאמרים ומדריכים נוספים