איך לקדם את העסק שלכם בעזרת ביוטיוב

שיווק וקידום העסק שלכם בYOUTUBE

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

למה אני צריך לקדם את העסק שלי ביוטיוב

חושבים ש- YouTube מיועד רק לגיימרים? תחשוב שוב. YouTube הוא האתר השני הכי נצפה ברשת , עם יותר מ- 1.9 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים. אבל איך אתה מפיק את המירב בפלטפורמה הזו הצומחת במהירות? אמנם ישנם הרבה דרכים בתשלום לקידום הערוץ שלך, אך זו אינה האפשרות היחידה. להלן כמה טיפים ושיטות איך לקדם ולשווק את התוכן שלך ב YouTube
כרטיס ביקור דיגיטלי הגדל את הרווחים שלך עוד היום

5 שיטות לקידום טוב יותר ביוטיוב

בחר מילות מפתח ידידותיות ל- Google
ערוץ יוטיוב פופולרי מתחיל ב- SEO מעולה. ו- SEO מעולה מתחיל בהבנה מה המשתמשים מחפשים. מסתבר שאנשים לא רק מחפשים סרטונים ביוטיוב הם משתמשים גם בגוגל. "YouTube" היה מונח החיפוש הפופולרי ביותר בשנת 2018 . גוגל מתעדפת כעת וידאו על פני תוכן אחר עבור חיפושים רבים.
הצע ערך אמיתי
זה אולי נראה מובן מאליו, אך עדיין כדאי לומר זאת. תוכן נהדר הוא הדרך הטובה ביותר להעסיק את הצופים – והדרך היעילה ביותר לדירוג טוב בחיפוש. הסיבה לכך היא שמערכת הדירוג של יוטיוב מתעדפת את חווית הצופה.
השתמש במספר קריאות לפעולה
  • דרג את הסרטון הזה.
  • עקוב אחריי בטוויטר.
  • מצא אותי בפייסבוק.
  • הירשם לסרטונים שלי.
  • בקר בבלוג שלי לסרטונים מעולים נוספים.
  • הוסף את הסרטון באתר שלך.
  • פרסם את התגובות שלך.
  • שלח סרטון זה לחבריך.
להיות חברתי
זכור שיוטיוב היא רשת חברתית. זה אומר שאתה צריך להיות נוכח לתגובות המשתמשים שלך. שמישהו מעיר על אחד מהסרטונים שלך, כנס פנימה והודה לו. אם מישהו שואל שאלה – השב עליה. עליכם גם להגיב על הסרטונים של אנשים אחרים… אתם עשויים לגלות שהצופים האלה באים לבדוק את הערוץ שלכם. טכניקה נוספת היא ליצור רשימות השמעה של קטעי וידאו בנושא או נושא דומה. אתה יכול לכלול את הסרטונים שלך, כמו גם את הסרטונים של אחרים.
התאם אישית את התמונות הממוזערות שלך
אחת הטקטיקות הפשוטות ביותר אך היעילות לקידום ערוץ YouTube שלך ​​היא יצירת תמונות ממוזערות בהתאמה אישית. חשוב על הכותרת והתמונה הממוזערת שלך כדרך לתפוס את תשומת ליבו של הצופה. כברירת מחדל, YouTube מציג צילום מסך מכל סרטון נתון ומשתמש בו לתמונה הממוזערת. למרבה הצער, לפעמים התמונה שהיא תופסת תהיה צילום מטושט לכן דאג שהתמונה תיהיה איכותית וברורה.
נסה סטרימינג בשידור חי
וידאו חי הוא אחד הטרנדים הגדולים במדיה החברתית והוא לא הולך לשום מקום בזמן הקרוב. כאשר אפליקציות כמו פייסבוק, ואינסטגרם עוזרות לשדר וידיאו בשידור חי, יותר ויותר מותגים עולים על משתמשים בשיטה זו כדי לקדם את העסק שלהם ברשת. .
מאמרים ומדריכים נוספים