9 טיפים וטריקים להקמת דפי נחיתה מוצלחים​

איך לבנות דף נחיתה מוצלח?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מה הם דפי נחיתה ?

דפי נחיתה הם ערוצי שיווק בעלי ערך שיכולים להועיל לכל סוג של עסק. בין אם ברצונכם להגדיל את הרשימה שלכם (דרך מכירה מוקדמת או מכירה מראש של מוצר, אולי) או למכור דברים נוספים (על ידי הדגשת מבצעים מיוחדים או הצגת הפריטים החדשים ביותר שלכם), דפי נחיתה הם דרך נהדרת להשיג לקוחות חדשים ולהניע המרות . שלא כמו בדף עסקי של אתר – אשר בדרך כלל נועד לספק סקירה כללית של עסק – דפי נחיתה עוזרים לך לבנות נאמנות עם לקוחות ולהגדיל רווחים על ידי התמקדות ביעד ספציפי לטווח הקצר. כשאתה מגדיר דפי נחיתה לקמפיינים, קהלים, אירועים או מבצעים ייחודיים אתה לייצר קריאה לפעולה ישירה וברורה ובנוסף להקל עליהם לקנות את המוצרים שלך או להירשם לרשימה שלך.

אנחנו מתמחים בהקמה,עיצוב ופיתוח של דפי נחיתה מקצועיים שמניבים הצלחות רבות לעסקים שעובדים איתנו.

9 טיפים וטריקים להקמת דפי נחיתה מוצלחים

כלול מידע מפורט על המוצר
דפי נחיתה, במיוחד אלה שנועדו לעזור לך למכור דברים נוספים, נותנים לך הזדמנות נהדרת להדגיש מוצר ספציפי ולספר ללקוחות שלך מדוע הם צריכים לרכוש אותו. זכור להוסיף מידע תיאורי על המוצר ואל תשכח להרחיב על המפרט שלו כמו גודל או מידות. ספר ללקוחות שלך מה מייחד את המוצרים שלך ואת העסק שלך. זכרו: לעתים קרובות סיפור סיפורים מוביל להמרה .
פנה לרגש

רגשות מוסיפים  עומק ל דף הנחיתה ומשפרים את יחס ההמרה על ידי לכידת העניין של המבקרים ועוזרים להם להתייחס אליך, להצעה שלך וללקוחות אחרים. ושימוש  ברגשות הוא הרבה יותר מעניין לקרוא מדף מכירות משעמם ובנאלי.

בנה אמון באמצעות ביקורות
האם קראת אי פעם ביקורות על עסק או מוצר לפני שאתה מקבל את ההחלטה הסופית שלך? אם כן, אתה כבר יודע שביקורות מקוונות יכולות להשפיע ישירות על עסק – לקונים אכפת מה  קונים אחרים חושבים. למעשה, על פי מחקר שנעשה על ידי לשכת התעסוקה בארצות הברית יותר מ 80 אחוזים מהצרכנים סומכים על ביקורות מקוונות כמו המלצות אישיות
הוסף קופונים והנחות
קופונים והנחות הם חלק מהכלים היעילים ביותר להנעת מכירות. למעשה, על פי סקר שנערך לאחרונה , 57% מהצרכנים אומרים כי עסקים המציעים מבצעים מיוחדים עבור לקוחות חוזרים בולטים מהמתחרים. אז בזמן שאתה בונה דפי נחיתה לעסק שלך, שקול לכלול קופונים ייחודיים או הצעות אחרות כתמריץ נוסף עבור הלקוחות שלך.
שתף את הדף שלך
לאחר שתכננת ופרסמת את דף הנחיתה שלך, הגיע הזמן להתחיל לקדם אותו לקהל שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה להגדיל את הרשימה שלך, אולי תחליט להעביר תנועה לדף הנחיתה שלך מדף הפייסבוק שלך. לחלופין, אם המטרה שלך היא למכור מוצר חדש, ייתכן שתבחר לכלול קישור באתר שלך או בקמפיין הדוא"ל הקרוב שלך. היו אסטרטגיים והשתמשו בערוצי השיווק האחרים שלכם לטובתם.
התאם את ההצעה שלך לקהל שלך
המרכיב החשוב ביותר באופטימיזציה של שיעורי ההמרות הוא התאמה. המוצר או השירות שלך חייבים להתאים את צרכי הלקוחות  הפוטנציאלים ככל האפשר. אם הקהל שלך לא רוצה או זקוק להצעה שלך, או אם זה לא באמת פותר את הבעיות שלהם, שיעור ההמרות של דף הנחיתה  תמיד יהיה נמוך באופן מפורש.
השתמש בעיצוב רספונסיבי כדי לפנות ללקוחות בכל מכשיר
אם מבקרים לא יכולים לראות או להשתמש בקלות בדף הנחיתה של האתר שלך בטלפון או בטאבלט שלהם, הם לא ירכשו את המוצר או השירות שלך. כשאתה משקיע בעיצוב טוב, ודא שאתה משתמש בעיצוב ופיתוח שנראה טוב בכל מכשיר.
איך לנהל את לקדם את חשבון הפייסבוק שלך
הוסף אלמנטים של אמון
לפני שמשתמשים  ילחצו על הקריאה לפעולה של דף הנחיתה שלך, עליהם לבטוח בך. זו הסיבה שדפי נחיתה טובים כוללים מגוון בוני אמון כמו: 

 

  • המלצות וביקורות
  • סיפורי הצלחה של לקוחות
  • מספר מנויים
  • סמלי לקוח
  • אישורי צד ג '
  • תגי אבטחה

 

 

בצע מבחני ובדיקות AB טסטינג
הטריק הטוב ביותר ליצירת דפי נחיתה שמייצרים המרה הוא לבדוק אותם שוב ושוב. מבחני A / B, או בדיקות מפוצלות, מראים כיצד שינוי אחד (כמו כותרת אחרת) משפיע על שיעור ההמרות שלך. בדיקות אלו מאפשרות לך לבצע מספר שינויים, כך שתוכל לראות עד כמה ביצועים טובים של שילוב אחד על פני אחר. בדיקת דפי הנחיתה שלך בבלוג מעניקה לך הוכחה קשה למה שעובד ומה לא,
מאמרים ומדריכים נוספים