5 טיפים לבניית אתר עסקי מוצלח

איך לבנות אתר עסקי מוצלח ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מה הוא אתר עסקי ?

בין אם אתה צלם פרילנסר, בעל חנות לחומרי בניין, או שיש לך סוג אחר של עסק קטן, אתר נהדר הוא חיוני להצלחת החברה שלך. כמנהל אתרים שעבד בבניית או שיווק של למעלה ממאה אתרי אינטרנט לעסקים קטנים, אני יודע מה צריך כדי ליצור אתרים עסקיים מעשירים ומרתקים.

אם אתה מחפש לבנות אתר עסקי  חדש או להפוך את האתר הנוכחי שלך ליעיל יותר, להלן טיפים וטריקים עיקריים לעזור לאתר האינטרנט שלך להתחרות ביעילות בשוק המקוון.

אנחנו מתמחים בהקמה,עיצוב ופיתוח של אתרים עסקים  מקצועיים שמניבים הצלחות רבות לעסקים שעובדים איתנו.

חמש טיפים להקמת אתרים עסקים מצליחים

בחר שם דומיין טוב יותר
שם הדומיין שלך, המכונה גם כתובת האתר שלך, הוא לרוב נקודת הכניסה לאתר שלך. חשוב שזה יתן רושם טוב למטרות שמישות, כמו גם לקידום למנועי חיפוש (SEO).
להלן מספר טיפים לקבלת שם דומיין אופטימלי:
  • להקל על האיות- נסה לא להשתמש במלים סלנגיות, מורכבות במיוחד.
  • שמור על זה כמה שיותר קצר-ככל שהוא קצר יותר, כך קל יותר לזכור ולהקליד.
  • להימנע ממספרים ומקפים- קשה לזכור אותם ופחות אלגנטיים ונשכחים משמות דומיין למילה בלבד, וייתכן שלא כמו שצריך  בעת הקראת שם הדומיין.

בחר שם בלתי נשכח-  עם כל כך הרבה אתרים באינטרנט, חשוב ששם האתר שלך יהיה קליט כדי שאנשים יזכרו כיצד לגשת אליו בעתיד.

ציין את פרטי הקשר שלך בכל עמוד
איך לקוח יכול ליצור איתך קשר אם יש לו שאלות, הוא נתקל בבעיות או שהוא סתם סקרן לגבי החברה שלך? משתמשים מתוסכלים כאשר הם צריכים לחפש את המידע שהם צריכים באתר שלך נסה להציג את פרטי הקשר שלך בקלות בכל דף באתר שלך, כך שלקוחות שלך ירגישו שקל להגיע אליך.
תמונה שווה אלף מילים.
אתר נהדר (מהסוג שמפיק את מירב ההפניות) משתמש בתוכן וגם במדיה (כמו תמונות ווידיאו) כדי לספר את סיפור העסק שלו. הרבה עסקים קטנים מקבלים את היבט התוכן, אך מפספסים את החלק התקשורתי, שהוא חשוב לא פחות. תמונה יכולה למכור את השירות שלך הרבה יותר טוב מכל מה שאתה כותב
הנה כמה דוגמאות:
  • אם אתה מסעדה, עליך להיות תמונות של התפריט כדי לגרום למשתמשים לחשוק את האוכל שלך.
  • אם אתה משרד עורכי דין, אתה צריך לקבל צילומים  של כל העובדים שלך כדי ליצור אמון.
  • אם אתה חנות בגדים, עליך לצלם את כל הבגדים במלאי ולהראות אותם באתר שלך.

צילומים חזותיים עוזרים למכור את המוצר שלך, וכשמדובר בצרכן שמקבל החלטת רכישה, זו יכולה להיות הסיבה לכך שהוא או היא בוחרים בעסק שלך על פני מתחרה.

היכנס לראש הלקוח שלך

כשאתה מעצב את אתר האינטרנט שלך לעסקים קטנים, השאלה החשובה ביותר שאתה יכול לשאול את עצמך עשויה להיות גם הפשוטה ביותר: "איזה מידע הלקוח רוצה בבואו לאתר זה?" מענה על שאלה זו יעזור לך ליצור את הבסיס עליו ניתן לבנות את אתר האינטרנט שלך. אם אתה מוצא את עצמך מגרד את הראש ומנסה לקבוע את התשובה, אל תדאג. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לשאול את הלקוחות הנוכחיים שלך אם הם נכנסו לאתר שלך במהלך החודשים האחרונים ומה הם חושבים הנקודות בהם אתה טוב ומה הנקודות בהם אתה יכול להשתפר.

שתף את הדף שלך

לאחר שתכננת ופרסמת את האתר  שלך, הגיע הזמן להתחיל לקדם אותו לקהל שלך.
לדוגמה, אם אתה רוצה להגדיל את הרשימה שלך, אולי תחליט להעביר תנועה לדף הנחיתה שלך מדף הפייסבוק שלך. לחלופין, אם המטרה שלך היא למכור מוצר חדש, ייתכן שתבחר לכלול קישור באתר שלך או בקמפיין הדוא"ל הקרוב שלך. היו אסטרטגיים והשתמשו בערוצי השיווק האחרים שלכם לטובתם.

התאם את ההצעה שלך לקהל שלך
המרכיב החשוב ביותר באופטימיזציה של שיעורי ההמרות הוא התאמה. המוצר או השירות שלך חייבים להתאים את צרכי הלקוחות  הפוטנציאלים ככל האפשר. אם הקהל שלך לא רוצה או זקוק להצעה שלך, או אם זה לא באמת פותר את הבעיות שלהם, שיעור ההמרות של דף הנחיתה  תמיד יהיה נמוך באופן מפורש.
השתמש בעיצוב רספונסיבי כדי לפנות ללקוחות בכל מכשיר
אם מבקרים לא יכולים לראות או להשתמש בקלות בדף הנחיתה של האתר שלך בטלפון או בטאבלט שלהם, הם לא ירכשו את המוצר או השירות שלך. כשאתה משקיע בעיצוב טוב, ודא שאתה משתמש בעיצוב ופיתוח שנראה טוב בכל מכשיר.
איך לנהל את לקדם את חשבון הפייסבוק שלך
הוסף אלמנטים של אמון
לפני שמשתמשים  ילחצו על הקריאה לפעולה של דף הנחיתה שלך, עליהם לבטוח בך. זו הסיבה שדפי נחיתה טובים כוללים מגוון בוני אמון כמו: 

 

  • המלצות וביקורות
  • סיפורי הצלחה של לקוחות
  • מספר מנויים
  • סמלי לקוח
  • אישורי צד ג '
  • תגי אבטחה

 

 

מאמרים ומדריכים נוספים