8 דרכים יעילות לקידום העסק שלכם ברשתות חברתיות

איך לקדם את העסק שלכם ברשתות חברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מה הקשר של רשתות חברתיות לעסקים ?

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות עברו מרעיון חדש לחובה מוחלטת למשווקים. מבין כל פלטפורמות השיווק החדשות של המדיה,החברתית הפכה באופן יסודי את השיווק המסורתי על ראשו. במדיה החברתית, לקוחות ועסקים יכולים ליצור אינטראקציה ישירה. שני הצדדים יכולים לשאול זה את זה שאלות, לפרסם מחדש את תוכנו של זה ולעבוד על יצירת מערכות יחסים. תחילת העבודה עם שיווק ברשתות חברתית יכולה להיות מאיימת, לכן להלן שמונה טיפים לקידום יעיל של העסק שלכם ברשתות החברתיות.

נתחיל תחילה עם רשימה של דברים שאסור לכם לעשות בזמן שאתם מקדמים את העסק שלכם:

  • אל תתחיל בלי אסטרטגיה ברורה
  • אל תקנו עוקבים מזויפים או לייקים
  • אל תשתפו יותר מדי בפרק זמן קצר
  • אל תתקוף בכל פלטפורמה בבת אחת
  • אל תדבר רק על המותג שלך

8 שיטות לקידום ושיווק העסק שלכם ברשתות חברתיות

בחר בפלטפורמות הנכונות
לא חסרים אתרי מדיה חברתית עליהם ניתן לשתף את התוכן שלך. מספר האתרים גדל מדי יום. שיתוף התוכן שלך בפלטפורמות הנכונות הוא קריטי להצלחתך. כאשר אתה קובע באילו ערוצים להשתמש, עליך לקחת בחשבון את הלקוחות שלך ואת העסק שלך. חשוב שתיצור חשבונות בפלטפורמות בהן משתמש קהל היעד שלך, כך שהם יוכלו להתחבר אליך בקלות. ערוך מחקר כדי לקבוע באילו אתרים כנראה הקהל שלך משתמש ואז השתמש בהם גם. כדאי גם לשקול אילו אתרים הכי מתאימים למוצרים שלך. עבור חברת הפקת וידאו למשל YouTube היא בחירה מובנת מאליה.
עודדו מעורבות

המדיה החברתית צריכה, כמובן, להיות חברתית. זה לא תקף רק למי שמשתמש באתרים בשביל הכיף. עסקים צריכים להיות גם אינטראקטיביים. כדי לנצל את היכולת החברתית עליכם לעודד אינטראקציה.

פרסם תוכן שאנשים רוצים לקרוא, לשאול שאלות ואוהבים, לפרסם מחדש ולהעיר על פוסטים של משתמשים אחרים. ביצוע מחקר על הקהל שלך יכול לעזור לך להבין מה הם עשויים לאהוב

השתמש בוידיאו
תוכן חזותי עובד טוב במדיה החברתית. במיוחד תוכן וידאו הוא אידיאלי לתפיסת תשומת ליבם של אנשים כמו גם להעברת האישיות והתשוקה שלך ללקוחות שלך. צור וידיאו מעניין בעל סיפור על מנת לקבל את התגובה הטובה ביותר.
בנה קהילה​
במקום לנסות להשיג כמה שיותר עוקבים, התמקדו במציאת לקוחות שמעוניינים, נאמנים ומעורבים. אנשים אלה נוטים יותר לפרסם מחדש את התוכן שלך, כמו הפוסטים שלך ולהפוך ללקוחות. כשאתה בונה קהילה סביב המותג שלך, האנשים בתוך אותה קהילה יעסקו זה בזה ויסייעו בקידום התוכן שלך. אתה יכול אפילו לנסות לפנות אל משתמשי הרשת החברתית המשפיעים במיוחד ולבקש מהם לעזור לך על ידי סקירת מוצר או אזכור אותך בפוסט
קדם את חשבונותיך החברתיים בניוזלטרים ובחתימות דוא"ל
אם אתה שולח ניוזלטר באופן קבוע, הוסף את הסמלים של הרשתות החברתיות בבסיס. זוהי תזכורת נוספת לנמענים שאתה שם אם הם צריכים למצוא אותך. לקבלת גישה ישירה יותר בקידום חשבונות המדיה החברתית שלך בניוזלטר, אם החברה שלך לעתים קרובות שולחת דוא"ל, כמו ללקוחות מכירות פוטנציאליים, הוסף קישורים לחתימת הדוא"ל שלך. זו הזדמנות נוספת למיתוג ויש להשתמש בה במלוא הפוטנציאל שלה.
התמקדו באיכות על פני כמות
המספר העצום של אפשרויות השיווק במדיה החברתית לעסקים קטנים עשוי להראות מכריע – אך אינך צריך לעשות את הכל. חשוב הרבה יותר ליצור תוכן איכותי בכמה ערוצי מפתח שבהם אתה באמת יכול להתחבר לקהל שלך מאשר להיות פעיל בכל רשת חברתית אחת. מעל הכל, וודאו שהפוסטים החברתיים שלכם מציעים ערך. אם כל מה שאתה עושה זה רק למכור, יש מעט מוטיבציה לאנשים לעקוב אחריך. זכרו, שיווק חברתי עוסק בבניית מערכות יחסים. 86 אחוז מהצרכנים אומרים כי האותנטיות משפיעה על המותגים שהם אוהבים ותומכים.
צור מודעות ממוקדות
ישנן דרכים רבות למקד את הקהל שלך עם מודעות בפייסבוק. מלכתחילה, אתה יכול להוסיף את פיקסל הפייסבוק לאתר שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל להגדיר מודעות למיקוד מבקרים באתר באופן אוטומטי.
איך לנהל את לקדם את חשבון הפייסבוק שלך
ספק הנחות ברשתות חברתיות בלבד

בפרסום המסורתי רואים דילים שבועיים בעיתון או מקבלים הנחות במייל. הרשת החברתית אינה שונה. ההנחות הללו הם לקהל שלך ומסתיימות לאחר זמן מה.

הדרך הפשוטה ביותר היא להציע קופונים או קוד הנחה  בפוסט. התנסו עם הנחות ברשתות חברתיות בלבד. נסה לבצע עסקאות פלאש עם כמויות מוגבלות בסטורי באינסטגרם או פרסם הצעה בפייסבוק.

מאמרים ומדריכים נוספים