למה העסק שלך חייב להשתמש בוואטסאפ (WhatsApp) עסקי

ביזנס וואטסאפ הפתרון המושלם לעסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
בעולם המודרני הצרכנים רוצים יותר ויותר לקיים אינטראקציה עם עסקים באותה דרך שהם מקשרים עם משפחתם וחבריהם. מסתבר כי אפליקציות העברת הודעות – כמו WhatsApp , LINE ו- Messenger Messenger בפייסבוק – לוקחות את ההובלה כערוצי התקשורת המועדפים הנמצאים בשימוש כיום. למעשה, הערוץ ההודעות הפופולרי ביותר בעולם הוא WhatsApp עם משתמשים ביותר מ -180 מדינות, ומעל 60 מיליארד הודעות מדי יום.
לכן עסקים מתקדמים ברחבי העולם נרגשים מהפוטנציאל בפלטפורמת WhatsApp . ממשק ה- API העסקי של WhatsApp מאפשר למפתחים לבנות חוויות חדשות שמגיעות לאנשים רבים יותר באזורים רבים יותר של העולם ומביאים לתקשורת יעילה יותר עם הלקוחות.

מה זה WhatsApp Business

במילים פשוטות, WhatsApp Business מאפשרת לחברות להעביר בבטחה ללקוחותיה הודעות ישירות בפלטפורמת ההודעות WhatsApp . יתרון אחד ביחס ל- SMS הוא ש- WhatsApp נקשר ישירות למספר טלפון בודד ומספק פרופיל עסקי ממותג ולא מחרוזת ספרות. זה מאפשר לצרכנים לדעת מייד עם מי הם משוחחים או לקבל הודעות. WhatsApp מספקת גם מידע מסירה אמין, ומספקת לחברות את היתרון הנוסף של לדעת אילו הודעות הועברו ובסופו של דבר לקרוא.

מה ניתן לעשות עם וואטסאפ עסקי

  • חברות יכולות לשלוח תזכורות על פגישות
  • התראות למשלוח
  • התראות על הזמנות
  • סרטוני הדגמת מוצרים
  •  קודי אימות
  • סקרי לקוחות
  • הודעות תמיכה

סיבות לשקול להשתמש ב- WhatsApp Business

יצירת חיבור למותג

WhatsApp מספקת לעסקים סביבה אישית וסגורה בה ניתן לתקשר אחד על אחד עם הלקוחות שלהם. באמצעות WhatsApp, חברות יוצרות 'פרופילי עסקים', זהות עסקית ייחודית ומותגת לחלוטין. זה מאפשר לך לספק פרטים כמו אנשי קשר בדוא"ל וטלפון, קישורי מדיה חברתית, כתובות לחנות, כתובות אתרים לאתר, ופרטי עסק או הצעות מתאימות. חשוב מכך, פרופיל WhatsApp העסקי שלך נותן לך את ההזדמנות להזרים את אישיות המותג שלך לכל אינטראקציה עם לקוח. מכיוון ש- WhatsApp מאמתת את כל החשבונות העסקיים, הלקוחות שלך בטוחים שזה לא מתחזה בצד השני כאשר הם מתכתבים איתך.

התחברות עם לקוחות איפה שהם כבר נמצאים

מתי בפעם האחרונה צלצל הטלפון של המשרד או הטלפון הביתי שלך? או מתי בפעם האחרונה שהגבת לדואר פיזי? ערוצי תקשורת מסורתיים כמו אלה – ואפילו ערוצים דיגיטליים עדכניים יותר כמו SMS ודואר אלקטרוני – כבר אינם עונים רק על הביקוש של הצרכנים. לאמיתו של דבר, הם ננטשים לטובת פתרונות נוחים יותר. חברות מצליחות מבינות שכדי לספק חוויות לקוחות יוצאות דופן הן צריכות לדוג במקום שהדגים נמצאים ולהיות בערוצים שהלקוחות שלהם מעדיפים. למעשה, מחקר חדש מגלה כי תשעה מתוך עשרה צרכנים יעדיפו להשתמש בהודעות כדי לתקשר עם עסקים.

פתרון בינלאומי

אם בסיס הלקוחות שלך הוא גלובלי, או אם הלקוח שלך נוסע ברחבי העולם, החל מתחילת 2018, WhatsApp היא אפליקציית ההודעות מספר אחת ב 104 מדינות. ויש לה שיעורי השימוש הגבוהים ביותר לסמארטפון כ 95% בכמה מאותן מדינות. מכיוון שהיא בחינם ל. WhatsApp הפכה תוך פחות מעשור לאפליקציה הפופולרית ביותר לשיחות אישיות ועסקיות. הפופולריות שלה נמצאת בכל יבשת ללא תחרות – באמריקה הלטינית, אירופה, אפריקה ואסיה, למעט סין הנוטה להעדיף את WeChat על תקשורת עסקית. עליית החדירה לסמארטפון באזורים אלה האיצה גם את השימוש באפליקציות העברת הודעות כערוץ מועדף לעסקאות מסחריות. אם אתה רוצה להשתמש בשוק עולמי יותר, WhatsApp אמורה להיות בהחלט האפשרות המועדפת עלייך.
מאמרים ומדריכים נוספים